سفرآلامو دارای اجاره ماشین بصورت روزانه است
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شركت سفرآلامو در 13 فوریه اعلام كرد كه سفرآلامو اجاره خودرو  مستقر در رالی، سفرآلامو این خرید شامل نام تجاری سفرآلامو ، محل، وب سایت و اکثریت ناوگان آن، از جمله اجاره یك ون و کامیون است. مثلث دارای 29 شعبه در سراسر سفرآلامو ، کارولینای شمالی، سفرآلامو جنوبی و سفرآلامو بود.

 معاون رئيس جمهور در شركت سفرآلامو اجاره ماشین  مي گويد: “شهرت سهگانه اجاره اتومبیل برای مراقبت های عالی از مشتریانش، با تعهد سازمانی به خدمات مشتری برتر، سازگار است.” “این خرید فرصتی است برای ارائه خدمات حتی بهتر به مشتریان ما در جنوب شرقی، که در آن تقاضا برای راه حل های حمل و نقل قابل اعتماد و مقرون به صرفه همچنان رشد می کند.”

هدف شرکت سفرآلامو ن است که بر اساس اطلاعات شرکت،

حدود 300 کارمند تمام وقت و نیمه وقت اجاره یک اتومبیل را حفظ کنند. رنت ماشین  این کسب و کار از گسترش شبکه شعبه سفرآلامو در جنوب شرقی پشتیبانی می کند.

 رئیس شرکت سه گوشه اجاره خودرو و بنیانگذار این شرکت، گفت: “به عنوان شرکت های متعلق به خانواده، شرکت های سازمانی و سه گانه اجاره اتومبیل، بسیاری از ارزش های مشابه، از جمله فلسفه های خدمات مشتری ما را به اشتراک می گذارند.” “با توجه به منابع وسیع سازمانی و تمرکز قوی بر اولویت دادن مشتری، من اطمینان دارم که مشتریان، کارمندان و شرکایمان وفادار ما در راستای سازمانی قرار دارند.”

تاریخچه شرکت

با توجه به مصاحبه ای که با عنوان “آتش، آماده، هدف: نحوه اجاره اتومبیل کرایه ماشین در سفرآلامو ” (نوامبر / دسامبر 2013) مصاحبه شد، کلونا گفت: “او همیشه کسب و کار خود را می خواست – گرچه مطمئن بود که او می خواست یکی در بخش رو به رشدی از کشور، نه در منطقه ای که در آن رشد کرده است، در ایالت نیویورک. کلونا گفت که او به انواع مختلف کسب و کار نگاه می کند و توسط یک آگهی روزنامه ای که خواستار حق رای دادن اجاره اتومبیل اجاره می شود، هیجان زده شد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: